Kodas 20040
Gamintojas Fysioline OY,Suomija

ICE POWER, šaldantais gelis, 75 ml

ICE POWER, šaldantis gelis, 75 ml

  • Saugus skausmo malšinimas be vaistų
  • Tinkamas visai šeimai
  • Veiksmingosios medžiagos: mentolis ir etanolis
  • Kliniškai įrodytas veiksmingumas*

„Ice Power Cold Gel“ šaldomųjų gelių naudojimo būdai:

  • Kaklo ir pečių skausmai
  • Raumenų įtampa ir galvos skausmas
  • Dėl raumenų įtampos patiriami nugaros skausmai
  • Vaikų augimo skausmai
  • Nervų sukeltas skausmas
  • Atsigavimui po fizinio krūvio pagreitinti

Trejopas „Ice Power“ šaldomojo gelio ir kremo poveikis raumenų skausmui:

1. Vėsinimas

  • „Ice Power Cold Gel“ sudėtyje yra optimalus mentolio ir etanolio kompleksas
  • Šis unikalus kompleksas sumažina odos temperatūrą maždaug 5–7 laipsniais

2. Skausmo valdymas

  • Mažindama odos temperatūrą priemonė veikia skausmą juntančius neuronus ir skausmo procesus
  • Odos temperatūros mažėjimas ir vėsinamasis poveikis aktyvina nervinių galūnių receptorius (TRPM8)
  • Per šiuos termoreguliaciniam tipui priklausančius TRPM8 receptorius veikiamas signalų apie skausmą siuntimas ir skausmo pojūtis

3. Kraujotaka

  • Veikdamas vėsinamai „Ice Power Cold Gel“ sulėtina kraujotaką. O po 15 minučių kraujotaka pradeda greitėti
  • Dėl suaktyvėjusios kraujotakos atsipalaiduoja raumenys. Stimuliuojama kraujotaka skatina savigydos procesus ir gijimą

„Ice Power Cold Gel“ naudojimas:

Matomą kiekį „Ice Power Cold Gel“ paskirstykite ant skaudamos vietos. Tai darykite reguliariai 3–4 kartus per dieną, kol skausmas ir tempimas praeis. Leiskite geliui įsigerti, įtrinti nereikia!

Gelis „Ice Power Cold Gel“ rekomenduojamas vyresniems nei 6 metų amžiaus vaikams. Gelį „Ice Power Cold Gel“ saugu naudoti nėščiosioms ir maitinančioms krūtimi, taip pat krešėjimą mažinančius preparatus vartojantiems žmonėms. Venkite kontakto su akimis, gleivinėmis ir žaizdomis.

* Šaldomojo gelio veiksmingumas gydant minkštųjų audinių sužalojimus: atsitiktinių imčių dvigubai koduotas perspektyvusis tyrimas Airaksinen et al. The American Journal of Sports Medicine, 31 t., Nr. 5, 2003